Barinški epitaf: priča s Pacific Crest Traila – donacija

naslovnica_hr .jpg - 1.51 Mb

 

Javio nam se Nikola, prvi kroata koji je pretrekao Pacific Crest Trail, 4279km dugački trek u dalekoj Ameriki. Nikola sam želi izdati knjigu pa je napravio filmić i složio priču za sve koji mu žele pomoći i donirati. U nastavku pročitajte štoriju i pogledajte filmić…trek on!

Bok, moje ime je Nikola Horvat – Tesla (38), magistar sam teologije, otac šestogodišnjaka, razveden, slobodni pisac i avanturist. Godine 2016. sam uspješno završio pješačko putovanje na Pacific Crest Trailu.

Moj cilj je izdati knjigu. Iskustvo koje sam doživio na putovanju je široko i turbulentno. Bijaše to iskustvo života, i dakako – jedinstveno, te inspirirajuće. Uz spomenutu osobnu priču u knjizi se mogu naći razne korisne informacije o Pacific Crest Trailu, ali i ljudima i mjestima koji su na razne načine povezani s ovim divnim putem.

Kako biste okusili mali dio mog putovanja pozivam Vas da pogledate dokumentarac o mojoj avanturi.

{youtube}OwAT_6H6PWA{/youtube}

 Dakle, ukoliko se odlučite pomoći mi izdati knjigu izravno ćete sudjelovati u snu jednog čovjeka koji je nadišao svoje osobne granice. Od siromašnog dječaka koji je odrastao u ratnom okruženju devedesetih, preko potrage za Bogom u kojoj sam bio na putu da postanem franjevac, pa sve do trenutka kada sam postao prvi Hrvat koji je prehodao Pacific Crest Trail, ali uz muku rastave koja me je na tome putovanju lomila do mjere da je putovanje na mahove postalo uistinu pakleno.

 

Koliko novaca trebam i što vi dobijete

  • Cijene usluga:
  •  Tisak knjige –                                                 4000$ (25600kn)
  •  Prijevod na engleski –                                  1600$ (10000kn)
  •  Uredništvo, lektura i dizajn –                       940$ (6000kn)
  •  Porezi i naknade –                                           500$ (3200kn)
  • ______________________________________________________
  •  Sve skupa –                                                     7040$ (45000kn)
  • Postoje mogućnost kupnje raznih nagrada – od E-knjige, tiskane knjige, majice, bookmarka, fotografija, pa sve do upoznavanja s autorom, zahvale u knjizi, privatnog predavanja ili loga vaše tvrtke u knjizi. Odaberite, kombinirajte koje vam najviše odgovaraju!
 
Utjecaj

Mnogo je knjiga slične tematike. No, svaka je avantura na neki način jedinstvena. Moja je inspirativna i nadasve emotivna. Ne krijem niti zrnce svoje priče. Patnja je bila sastavni dio moga putovanja i o tome sam morao pisati, ali nije sve bilo patnja i bol. Pozitivni dio priče je ono što inspirira. Dobri ljudi i čudesni suputnici su dobar dio moje pobjede. Američki je vid planinarenja bitno drugačiji od hrvatskog, a moja knjiga tome najbolje svjedoči. Uvjeren sam da će moje iskustvo uvelike utjecati na planinare s naših područja, te da će nakon knjige poželjeti iskočiti iz svoje zone komfora, usuditi se na ono na što su zaista sposobni i proširiti svoj pogled na planine i divljinu!

Ne želim se obogatiti ovom knjigom (da li je to uopće moguće u Hrvatskoj?). Želim da moja priča dođe do što više ljudi, te da ih inspirira. To je moj generalni cilj – inspirirati ljude. Svaku kunu koju zaradim od ove knjige ću uložiti u moj novi projekt – putovanje na Continental Divide Trail (5100 km dugačak trail u SAD-u), a koji planiram za 2018. Dakle, novi dokumentarac i knjiga su već u planu. Štoviše, nova knjiga već ima dvadesetak stranica 🙂

Rizici i izazovi

Svaka crowdfunding kampanja je rizik i izazov. Tako je i  s ovom kampanjom. Ipak, vjerujem da će ljudi prepoznati moju priču kao dobru, poistovjetiti se, poželjeti pročitati o ovom velikom putovanju. Vid kampanje koji sam uzeo je flexible. To znači da koliko god novaca skupio krenuti ću u tisak kako znao i umio. Za kupca s naših područja to znači da će knjigu dobiti kako god se okrene. Naravno, morati će malo pričekati, ali moje su pretpostavke da bi do Božića knjiga mogla pristići na kupčevu adresu 🙂

Kako još možete pripomoći

Neki od vas nemaju dovoljno sredstava da bi kupili knjigu, a željeli bi pomoći. Ili pak, već su kupili knjigu, ali željeli bi učiniti još malo. Nije problem! Moju kampanju možete dijeliti na društvenim mrežama ili kontaktirati novinara kojeg poznajete i sugerirati mu da piše o ovoj temi, ili pak sponzora koji bi volio da mu logo firme bude u knjizi. Uspjeh svake kampanje ovisi o tome koliko ljudi čuje za nju. Naime, kupci knjige koji su zainteresirani za ovakvu priču postoje. Štoviše, ima ih mnogo, no informacija treba doći do njih. Hvala Vam što mi u tome pomažete!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.