Cro Trek – epic moments ;)

Loki & Cimi

– 10 u limitu
– 4 van limita
– ostala polovica potopljena između Govnjuše i Guslice
– malo ispod 13h za pobjednika (Ljubas)
– Darija 10min iza Ljubasa
– Vidalj & Gornik

Produced, engineered & mixed by Elvir & Ad natura tim

Thanx to: ultra rockers na startu i cilju…

Recording at Nacionalni park Risnjak – lipanj 2010.

Sljemegelender čestita svima koji su stigli do cilja, i ostalima koji su prolijevali litre znoja na Risnjak Monster Edition!

SeYa za godinu u Crnom lugu!

– 08:31 – Komentari (60) – Isprintaj#

gud morning!! moj suunto kaže 76km; 3922m uspona… (darija 06.06.2010. 10:11)

Svemirko! (Vedrana 06.06.2010. 11:34)

čujem da su i međedi trekkali.. (ivka 06.06.2010. 11:59)

Uputili nas nazad na pravi put 🙂 (Vedrana 06.06.2010. 16:03)

jako dobro! sutra na sljeme na rastrčavanje… (k. kowalski 06.06.2010. 21:18)

U srijedu popodne na Velebitsko kod Rumunjka i ćilanje na gelenderu,ha? (p.o.s. 07.06.2010. 08:45)

u kolko ćuki na parkingu? (Roki 07.06.2010. 09:13)

Nakon Ris treka žena me ujutro psuje da sam cijelu noć bunco i ponavljo neko žensko ime..Vida..Vida….
Nije valjda čula ono “lj” na kraju..Vidalj…Vidalj… 🙂
Satro me taj vrh totalno i iscijedio mi treking dušu 🙂 (chura 07.06.2010. 09:50)

Elvir je dao novo ime Vidalju, to je od sada Eliminacijski vrh. (k. kowalski 07.06.2010. 10:49)

Klik ….napiši i poredak kak smo odustajali, treba razlikovat one prve odustajače…. već tam kod Govnjaruše od nas “junačina” koji smo se borili sve do zadnje kapi vode 🙂 (chura 07.06.2010. 11:35)

Mislim ovako: smiješni trialtlonac Ljubas, Darija, Vodja, Brane, Mukki….
Unazad: Golec, Kliker, Goran, Hanze…. (Vedrana 07.06.2010. 11:45)

Mislim Golec, Kliker, Hanze, Goran, Loki… (Vedrana 07.06.2010. 11:48)

Ja sam otpal nakon nekih 60km i oko 3500 somića uspona ili ti nakon 12h i 30min…boril sam se ko lav, kao uostalom i svi na Monsteru…ne sjećam se rejsa a da nitko u hodu nije spominjal plasman…samo opstanak je bio u zraku!
Staza mi bila zakon, još kad gledam one fotke pa ovi sa kratke makadamiraju, a mi ubadamo Pliš, Govnjušu, VIDALJ I GORNIK! Zakon!
Da sam znal da je ultra 73km, bi stisnul zadnjih 5 sati, hehe…
Čestitam svima koju se dovukoše do cilja, a bome i svima ostalim suborcima! (p.o.s. 07.06.2010. 12:09)

…..trebali bi i ove ubacit u plasman kaj su se uspentrali poslje Vidlja još i na Gornik pa tek onda hrabro odustali i časno otišli na pivu na Platak 🙂 (chura 07.06.2010. 12:19)

Poslije Gornika me stresla prva kriza, a druga u autu do Luga, na onim zavojima… (p.o.s. 07.06.2010. 12:56)

Bez obzira na plasman, prvi ili zadnji, završili utrku ili ne, svim ultrašima skidam kapu…a pogotovo onima koji su prošli Eliminacijski vrh i pili pivo na Platku 😉 (elvir 07.06.2010. 12:56)

ja sam htio mrknut večernju pivu na risnjaku, ali onda bi me čekali do 1 ujutro,…a ipak nisam toliko neodgovoran. 😉 meni je rejs bio predobar. noćni spust po horvatovoj je čista mantra.
a rikavela lista bi mogla ovako izgledati:
1. Verb 2. Šimun 3. Chura 4. Sablja
To su bar ovi što su meni pravili društvo. Tu bi negdje trebali i Senada ubaciti ali nisam siguran da li na 2. ili 3. mjesto. Sablja se stvarno borio kao lav. Čovjek trči i povraća u isto vrijeme, rispekt! (k. kowalski 07.06.2010. 13:37)

A Gornik bi se mogao zvati Dedin vrh, jerbo su se odzgor svi vraćali sa dva drvena štapa u rukama. A i bilo je strmo, da je bilo malo kiše ne bi se moglo na Gornik bez lanaca i zimske opreme. 🙂 (k. kowalski 07.06.2010. 13:41)

Naj interesantnije , na kraju , u Lascu je to da nitko nezna koji je u poretku i svi pitaju jeli prošao Marko i kako to da nije na čelu …. (čevap 07.06.2010. 13:56)

A Markica ošo u Gerovo… (p.o.s. 07.06.2010. 13:58)

Jos jednom ponavljam: spavanje na trkama je zakon. (mukki 07.06.2010. 14:06)

Vidalj je zakon! Tako prekrasne livadice prava uzivancija u pogledu pa ni uspon tesko ne padne… 🙂 Fala Elviru kaj je stavio taj prekrasan vrh… Istovremeno, Gornik bas i nije trebao, em je bio prosle godine em je bila dalje skoro ista varijanta prema Guslici ko lani prema Medjuvrhima… + Smerkeusha definitivno ne stima u tom dijelu kaj se tice makadama i markacija… Uglavnom, prava UPRI staza, meni bilo dost tesko mora se priznat… (Vodja 07.06.2010. 14:08)

da nije Lavaš otvorio pekarnu u Gerovu? 🙂
a smerke je defintivno sjebao kartu oko velikog snježnog ili su probijeni neki novi makadami. i mi smo se tamo malo vrtili u krug. (k. kowalski 07.06.2010. 15:30)

ak je Vodji s njegovom kilažom bilo “dost teško” uz Vidalj onda nemrem nać pravi izraz uz “teško” kak je bilo Šimunu i meni s našom kilažom po onom suncu prema Vidlju a pogotovo Šimi kaj pije litru vode na sat. btw. Elvir je na Vidlju imao akciju “spašavanja” Šimuna koji je negdje zalegao i više se nije mogao micati od predehidriranosti. Nisam vidio jel mu je odnio samo vodu il je trebalo i “usta na usta” 🙂 🙂 Meni nije bilo dobro al Šime je fakat bio u teškom k..cu! (chura 07.06.2010. 15:52)

Mulatijera pa na Vidalj (narocito u toj fazi utrke, po suncu i bez vode) je jedan od najjacih uspona treking povijesti u Hrvata od 2005 do danas. (mukki 07.06.2010. 15:57)

A 15 min poslije na Gornik…UPRI…JOŠ MALO…ČEKAM TE! (p.o.s. 07.06.2010. 16:03)

Kaj Kravozder jos luta po lickim sumama???..:-P (juraj 07.06.2010. 16:08)

Predlažem rejs: Mulatijera – Vidalj – Hahlići – Mulatijera
CIRCLE! (p.o.s. 07.06.2010. 16:08)

..trebalo bi uvest novo pravilo u organizaciji trek utrka..ak je u prognozi visoka temperatura da organizator onda osigura na više lokacija vode, odnosno da presloži stazu prije trke kraj nekih izvora vode ili birtija.
Kontigent hladne vode prije uspona na Vidalj sigurno bi utjecao na statistiku završenih, a da nismo malo zasjeli u onu birtiju poslje Kamenjaka ne bi ni vidjeli taj prekrasni Vidalj i te prekrasne livadice. Birtijo hvala! 🙂 (chura 07.06.2010. 16:15)

ja ću definitivno još jednom, ali laganini sa špekom i rakijom, odraditi turu podnosi-mulatijera-vidalj-hahlići. da evociram uspomene. (k. kowalski 07.06.2010. 16:28)

I himna je pala ispod Vele Pliš…”Oprosti mi pape što sam treking kuša…” (p.o.s. 07.06.2010. 16:37)

ajmo mi , na mulateriju s gornje strane…s noge na nogu od Platka, proći kraj Gornika i pritom mu lijepo opsovat mater i poslje se laganini uspet na Vidalj, rezuckat špek, pit hladne gemište i onda uživat u tim prekrasnim livadicama 🙂
Onako dehidriran i obnevidio nisam mogao vidjet koliko su te livadice “prekrasne”… učinilo mi se na trenutke po onom suncu da hodam po sahari i pijesku a ne po travi 🙂 (chura 07.06.2010. 16:53)

Hellou. Da se i ja malo oglasim. Uglavnom, staza je bila onakva kakvu sam očekivao i priželjkivao, i za kakvu sam se spremao. Puno gore-dole, malo manje ravnog i makadama…Kad sam isprintao kartu 2 dana prije utrke, rekoh, ako o ovom međurascjepu nema vode, teško da ću stići do cilja, jer znam da sam ko Lada Niva, ili boljreći, ko Moskvić (“…ma koji je to auto bolji od Moskvića…” – reče Ilija Čvorović…), litru na sat, pod takvim intenzitetom. Nelogično mi je bilo da se voda stavi na 2. i na 11. KT, a da je između rascjep od 45 km bez vode. Nadah se da će negdje biti neka kućica, birtija i ili slično (birtija je postojala, ali za nju je znala nekolicina, no to je bila lutrija, jer po pričama, ta birtija zna biti češće zatvorena, neg otvorena…češće, češće, najčešće, češće negor rjeđe…). Tako, već krenuh na utrku, sa mišljom da sam možda osuđđen na smrt, i to taman tamo gdje sam planirao odprilike.. Reko, možda me spase Hahlići, ali do njih ne dođoh. Nisam razumio organizacijsku logiku da se stavi na 2. i na 11., a ne na recimo 4. (sjajno mjesto, može se autom doći) i na 7. (taman prije uspona na Vidalj…). Uglavnom, elvir je imao sreće iz više razloga: 1. vrlo malo ljudi je bilo na ultri, 2. svi koji su odustali našli su se na području točaka 8. i 10. pa ih se pokupilo u jednom cugu. E, sad, ako se htjelo organizacijski uštedjeti, možda se uštedilo, no, moglo je biti i suprotno, jer bi možda silne dehidracije dovele do tog da se u nekoliko tura transportira “ranjenike”, te je trošak transporta toga veći puno od toga da se voda stavljala na još koju kontrolu. Sve u svemu, nemam ja šta tu više srat, bilo je sjajno, a svi što gube se ljute… (Šimun 07.06.2010. 21:19)

mali stoners offtopic: Garcia plays Kyuss u Rijeci (k. kowalski 07.06.2010. 21:21)

Da, ovo mi je prva trka u zivotu gdje je bilo gadno s vodom, ali opet… ovo je bila takva trka: sve se nosi sa sobom, uzimanje puno vode kao dio taktike (i prezivljavanja) i tako to. (mukki 07.06.2010. 22:17)

Eh, taktika, da sam mogo uzeti 10 litara, uzeo bih, al je maximalno stalo 5…opet, nedovoljno za rusku volgu… (Šimun 07.06.2010. 22:51)

…nadovezo bi se na Mukkija, mislim da od 2005. i ove 2010. ima ipak jedan uspon koji je ipak bio najbrutalniji, a to je, mislim, Velebit 2007., uspon iz Paklenice preko Manita peći do Vaganca. Tamo je odustala čitava plejada, međ njima i Fero, i Elvir i Kiki ak se ne varam. no, tam je voda bila taman onaj izvor prije uspona, u anića luki, a i na Vagancu, pa na rujnu, pa Stapu…. Al, svejedno, samo je 10-ak majstora završilo, od preko 40 (sjećate se onih Francuza koji su rasturali Mt blan, pa također odustali u Paklenici, nisu ni pomišljali ići na Manitu peć..). Koliko se sećam, Bojan je došao nešto malo ispod 24h, za njim Muki, pa Moreno, a iznenađenje je bijo Lacko, Suhina i Sunčana….I mislim da je Anica bila prva ženskoj, a Maik i Darija su stigigli zajedno…Ak me sećanje služi..dobro. zaigrao sam se malo, al znam da je Bojan baš za taj uspon izjavio da mu je to bilo nešto najteže što je ikad prošao…pa ak je bojan reko, onda, mislim da sljedeće godine uspon na Vidaljk treba još malo produžiti, ili barem posjeći onu hladovinu na početku, da bude sve pod suncem..haha…sad se igramo igre “ko je napravio jebeniji upon, a da nije bilo hlada i vode…”…Nadam se da ova konverzacija neće nekima dati krila za neke nove pikanterije… (Šimun 07.06.2010. 23:07)

ti francuzi su riknuli jer su pokušali kratiti od vlaškog grada prema čičinoj livadi po terenu gdje se to ne radi. džaba im mt. blanc kad ne poznaju kraški velebit. četveronoške su puzali uzbrdo.
prijedlog za produžiti dionicu preko Vidalja je ubaciti još Hahliće kao KT. 🙂 Ako ništa, onda kao motivacija za vodu. (k. kowalski 08.06.2010. 00:53)

Ah, voda…najtraženija stvar na utrkama, a tako i na RMT-u…doduše neki su na Vidlju zamislili i ponešto drugo kako ih na vrhu čeka, no ne bum to javno ;-)…eh sada, moglo je vode biti cijelim putem…i hrane također…no treking je ipak izdvojena pustolovna disciplina u kojem vrijede skoro pa identična pravila..kol’ko nosiš, tol’ko imaš…znam da bi bilo kakva tekućina dobro došla negdje na putu između Kamenjaka i Vidlja, but jbg..planiranje je također dio utrke..i tegljenje tekućine također…onog dana kad budemo organizovali ultra trail utrku biti će i ića i pića svakih 10-15km…ali do tada treking ostaje treking..uzdaj se u se i u svoje kljuse…
A što se tiče staze bila je kakva je bila…početak i kraj uvijek su osuđeni na već poznate puteve i staze…cilj nam je bio napraviti zahtjevnu utrku i mislim da smo u tome uspjeli…što se tiče ukupne kilometraže bila je na kraju 10km duža od one službene..iz razloga što su mjerene udaljenosti krivo zbrojene…zbog toga se svima ispričavam..da se greška u zbrajanju nije desila sa V.Pliša išli bi direktno prema Jazvini..i bilo bi manje žednih i gladnih…a na tom putu, duboko u šumi, je stara talijanska šterna puna hladne i poželjne vode ;-)…tko zna, možda slijedeće godine…ima tamo u blizini jako interesantnih vrhova 😉 (elvir 08.06.2010. 08:30)

True trekking! (p.o.s. 08.06.2010. 09:21)

Da, nebi bilo loše da sljedećih godina startaš sa grobnika ili sa platka, jer se otvaraju puno veće i zanimljivije mogućnosti, a izgleda i logistički da je jednostavnije..zato sam ja malo makno paklenicu ove godine, jer tri godine za redom si morao proći veliku ili malu paklenicu, a svima je to već vjerojatno navrh glave, ko ovaj uspon na risnjak…al onaj uspon na vitunj je sjajan, samo što nisam vidio kako izgleda vrh…ha… (Šimun 08.06.2010. 09:59)

Velebit 2007
15 8 36h 17min Hanza Suncana
15 7 36h 17min Vidmar Ida
15 11 36h 17min Puskaric Zoran
15 34 36h 17min Suhina Vanja (marjan 08.06.2010. 10:05)

kaj svi piškiju… u davne dane tankanje se svodilo isključivo na prirodne rezervoare…. i bilo je uvijek taktiziranja oću ić po vodu il ću uštedit vrijeme a žeđat… uglavnom meni je bilo super i basta…nego netko spominjao neku popodnevnu šetnju sutra via rumunjko? i tak… (kravetinović 08.06.2010. 10:46)

after monster party! mrzla velebitska i prepričavanje lovačkih priča sa monstera.
nek direktor definira tajming za polazak sa parkinga… (k. kowalski 08.06.2010. 11:00)

Pa start je u 5:30 ujutro…
Spontana JGL…još uvijek se traži 3. sudionik… (vukodlak 08.06.2010. 11:40)

@Vukodlak i JGL van službenih termina…………nema trećeg jer ljudi dneće da ti drže svijeću kad si s komadom! 🙂 Nego kak je bilo na pustolovki na Korzici? Standardno ste se penjali na postolje ili …? (chura 08.06.2010. 12:39)

Chura, bum ti reko kad se vratim.. samo moram prvo otić…tek u petak idemo..trka je u subotu.. (vukodlak 08.06.2010. 12:41)

3.7.2010. u 6:00
KPP 2010 60 km
No Sleep ’til Klenovica Edition

START: Vojni Tuk

1 .Matić poljana (1030m)
2 .Bjelolasica (1534m)
3. Samarske stijene – vrh (1302m)
4. Ljuska
5 .Bijele stijene – vrh (1335m)
6. Velika Javornica – vrh (1375m)
7. Duliba (719m)
8 .Kolovratske stijene – vrh (1091m)
9. Planinarska kuća Vinište (300m)

CILJ: Klenovica

Saznaj više…

Sablja, ajd prebacio ovo u novi naslov…

Zasad:
1. Vukodlak 2. Paula 3. Renato (vukodlak 08.06.2010. 12:56)

Novi sam na JGL, priključio bi se kao 4. u 5:30. Primate li me?
A sto se tice treka na Risnjaku- moj naklon svima. (Stan 08.06.2010. 19:04)

Stan, samo dodi na parking u 5,30 i udi u sektu.
Za procs inicijacije se obrati Sablji i GeMpardu. (mukki 08.06.2010. 20:11)

E pa spontani Vukodlače. Jesam li ja nepismen ili slijep? Ne vidjeh nikog jutros na parkingu u 5:30. Bez svjedoka odradio gelender. A bas se htio upoznat s tobom i spontanom ekipom. A jeste me…..
A i mukki malo dolio ulja na vatru … (Stan 09.06.2010. 10:51)

..papci… a ziher bi došli da je pod nick pisalo “Stana” a ne “Stan”.. 🙂
možda bi se onda čak i ja tak rano zbudio 🙂 (chura 09.06.2010. 11:42)

Ma nema problema- sve za ekipu 😉 (Stana 09.06.2010. 12:06)

Evo i moj kratki komentar da ostane zabilježen… RMT2010 će mi ostati u uspomeni kao najteži i jedan od najljepših trekinga na kojima sam bio. Staza je bila duga, zahtjevna, ali i lijepa i interesantna. Problem sam kao i svi imao s vodom i po procjeni su moje potrebe za RMT bile oko 6L. Popio sam 3-3,5, ponijeo 2L. Da nismo našli kolibu i dobre ljude usred šume, odustali bi i ranije, a ovako je mene, Josipa i Iris GSS pokupio ispod Gornika. Na istom mjesto gdje su nas isti dečki pokupili i prošle godine. Bio sam bolje pripremljen nego prošle godine, ali i Elvir se puno bolje pripremio 😀
RMT i dalje ostaje moj Moby Dick!

p.s. ako netko ima gps log, neka baci link ili nešto slično. (Ivo 10.06.2010. 11:38)